BUSINESS TALK

15/4/2017 haritu, kakak ade join team Legasi untuk bisnes talk. Program ni khas untuk yang baru join Shaklee. Actually talk tu untuk group Legasi je. Tapi disebabkan kakak ni selalu bising sebab tak dapat nak join seminar or live talk, upline kakak tolong kakak join. Talk disampaikan oleh Master Lyna Noh dan juga Master Zainul. Kepala iReach yang sangat humble. Serious humble sangat. Suka diorang punya sharing. Sangat menyentuh ke hati. Yang seronoknya pasal talk ni, kakak dapat kenal orang baru yang bukan dari team Shaklee yang berbeza tapi still under iReach la.

Member iReach memang sangat ramai. Tapi disatukan dalam group Telegram & Whatsapp. ok back to the talk. Masa kakak mula mula join Shaklee dulu, upline kakak je yang bagi penerangan. Ditambah dengan online coaching dari Master iReach la. Tapi yang ni jarang jarang boleh buat sebab biasanya master master ni jadual pack. Nak selit curi masa tu memang kena doa banyak banyak.

Kalau offline ni, aura die berbeza sikit. Sebab nya sharing tu akan menusuk masuk. Jauh ke dalam gitu. Yela kalau dah face to face dengan master master hebat, semestinya aura positive tu disedut banyak. Biasanya orang suka sharing offline. Belajar depan depan macam tu.

Master master ni die tak kisah pun nak share tips dan rahsia buat shaklee. Diorang nak semua yang join tu berjaya. Shaklee ni antara MLM yang sihat, yang takde penindasan dari upline. Semua orang kena buat kerja. Kalau upline malas, down line rajin, down line boleh pegi jauh dari upline.

Dalam sharing haritu ade jugak diselitkan dengan hadiah sampingan bagi yang ber tanya soalan. Kakak pun berjaya jugak dapat hadiah sebab menyibuk tanya soalan. Hihi.

So, korang rasa shaklee ni masih tak best ke? Kalau korang masih ragu ragu, boleh je direct contact kakak ye.
017-9174735





Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA KREATININ PESAKIT BUAH PINGGANG INI TURUN MENDADAK

SPAGHETTI MASAK LEMAK UDANG

CARA KECUTKAN FIBROID TANPA PEMBEDAHAN