CARA DAN WAKTU PENGAMBILAN SUPPLEMENT SHAKLEE

Shaklee ni ade lebih dari 10 jenis makanan tambahan. Soalan yang biasa diajukan oleh customers bila nak consume Shaklee adalah cara dan waktu pengambilan untuk setiap supplement Shaklee. Sukatan yang perlu diambil setiap hari sudah ditulis di botol setiap Vitamin. Mungkin pengguna boleh mengubahsuai sukatan mengikut keperluan dan tidak melebihi dose yang disarankan.

Setiap orang mempunyai daya ketahanan badan yang berbeza. Masa atau waktu untuk pengambilan vitamin juga berbeza bagi setiap individu. Ada yang ambil vitamin selepas makan. Ada yang memilih untuk makan kesemua vitamin sebelum tidur. Ada juga yang sesuai makan vitamin tersebut mengikut waktu yang ditetapkan.

Disini saya ingin kongsikan cara dan waktu pengambilan setiap vitamin dalam Shaklee. Semoga ia dapat membantu anda semua.


*Bagi yang mengambil Lecithin, saya mencadangkan anda mengambil sebelum waktu makan. Contohnya, untuk makan lunch, boileh ambil 3 capsule lecithin, seeloknya 30 minit sebelum makan. Begitu juga dengan dinner.
**Perlu diingatkan, anda harus minum banyak plain water setiap hari.
***Alfalfa tidak boleh diambil bersama Vitamin E atau GLA
****Vitalea tidak boleh diambil bersama ESP, Ostematrix atau hasil tenusu.

Anda boleh mendapatkan kesemua vitamin shaklee dengan saya. Hubungi saya dan saya akan memberi consultation percuma.
017-9174735

Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA KREATININ PESAKIT BUAH PINGGANG INI TURUN MENDADAK

SPAGHETTI MASAK LEMAK UDANG

CARA KECUTKAN FIBROID TANPA PEMBEDAHAN