CARA HILANGKAN LETIH DAN LESU BADAN

Kebanyakan orang kita, asal Isnin je 'Monday Blues'. Mula rasa malas nak ke pejabat dek kerana workload yang banyak atau environment kerja yang tak berapa nak sihat. Bila otak menghantar signal negative, badan turut bertindak. Akibatnya, kelesuan muncul walau masih awal pagi.

Sesetengah orang mengabaikan pengambilan sarapan pagi dan air secukupnya kerana terlalu sibuk dengan kerja di pejabat. Sarapan pagi amat penting untuk mendapatkan badan yang sihat. Meminum air yang secukupnya dapat membantu kita dari terhidrat. Cuaca yang panas menjadikan kita bertambah lesu.

Tidur malam juga amat poenting untuk mendapat badan yang sihat dan bertenaga pada keesokan hari. Tidur yang cukup selama 8 jam sehari dapat memberikan rehat yang cukup kepada tubuh badan dan otak kita.

Selain itu, pengambilan makanan tambahan atau supplemen amat penting kepada tubuh badan. Kita mungkin terlepas makan atau kekurangan air dalam kehidupan seharian. Oleh itu, makanan tambahan dapat membantu menampung kekurangan zat dari makanan harian kita.

Dengan pengambilan makanan tambahan yang betul dapatkan memberikan tenaga yang mencukupi dalam kehidupan seharian. Vivix, B-complex dan juga ESP dari Shaklee dapat membantu memberikan tenaga yang berpanjangan supaya anda kekal cergas walaupun terlepas waktu makan.







Sila hubungi saya di talian 017-9174735 bagi mendapatkan kesemua supplement Shaklee untuk kesihatan yang optimum.

Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA KREATININ PESAKIT BUAH PINGGANG INI TURUN MENDADAK

SPAGHETTI MASAK LEMAK UDANG

CARA KECUTKAN FIBROID TANPA PEMBEDAHAN