CARA MUDAH MENGHILANGKAN WHITEHEAD DAN BLACKHEAD



Whitehead dan blackhead ni memang musuh setiap orang. Kalau dah sampai tahap teruk sangat, sukar nak hilangkan whitehead dan blackhead. Setiap kali buang, pasti akan ade lagi nanti.

Dengan penggunaan Gentle Action Makeup Remover Nutriwhite dari Shaklee dapat membantu menghilangkan whitehead dan blackhead serta memberikan kulit yang halus dan licin. Bukan orang yang bermekap je yang kena guna makeup remover ni. Semua orang boleh menggunakannya dan ia sangat berkesan untuk menghilangkan whitehead dan blackhead yang bermaharajalela di hidung atau bawah mulut.

Untuk mendapatkan kesan yang optimum, pemilihan pencuci muka amat penting. Gentle Deep Foaming Cleanser dapat membantu mencerah dan menjadikan tona kulit sekata, menaggalkan kotoran dan sel kulit mati serta melembap dan menyegarkan kulit.

Mencuci muka adalah penting untuk membuang segala kekotoran yang melekat dimuka seterusnya menjaga kulit muka supaya sihat luaran. Pemilihan pencuci muka yang selamat terpenting kerana ia akan memberi kesan kepada kita di kemudian hari. Jom bertukar kepada sesuatu yang semulajadi seperti Nutriwhite untuk mengelakkan kulit muka anda rosak.




Boleh contact saya ditalian 017-9174735 untuk membeli skincare Shaklee atau mana mana product Shaklee yang dijamin selamat dan berkesan.

Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA KREATININ PESAKIT BUAH PINGGANG INI TURUN MENDADAK

SPAGHETTI MASAK LEMAK UDANG

CARA KECUTKAN FIBROID TANPA PEMBEDAHAN