HERBAL BLEND SHAKLEE PELBAGAI GUNA

Herbal Blend Shaklee ni memang sangat sesuai untuk kegunaan semua peringkat umur. Dari bayi hinggalah orang dewasa. Dijamin selamat. Krim ni sangat jimat. Boleh bertahan sehingga 6 bulan. Dengan harga yang mampu milik, krim ini seharusnya menjadi barang keperluan dirumah. Harus ade stock untuk pelbagai kegunaan.

Antara kegunaan Herbal Blend Cream ni adalah;

  1. Merawat eczema dan gatal gatal digigit serangga. Kebanyakan ibu ibu yang mempunyai anak eczema menggunakan krim ni dan mendapat keputusan yang memberangsangkan kerana krim ini sangat berkesan dan selamat untuk menghilangkan eczema.
  2. Merawat luka atau melecur. Boleh menggantikan minyak gamat. Jika terkena minyak panas, boleh menggunakan herbal blend sebagai ganti ubat gigi. 
  3. Merawat luka puting bagi ibu menyusu. Bila menyusu, ibu ibu pasti mengalami luka puting. Herbal blend boleh disapu kerana ia sangat natural, tiada bahan sintetik dan dijamin selamat.
  4. Menghilangkan parut. Kalau ada yang terkena chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. In shaa Allah ia dapat membantu menghilangkan parut yang tertinggal kesan dari chicken pox dan campak. Herbal blend juga berkesan menghilangkan parut jerawat.
  5. Ruam bayi. Bayi sangat sangat senang terkena ruam terutamanya ruam lampin dan ruam susu. Kadang kadang lambat tukar pampers boleh menyebabkan ruam pada bayi. Gantikan ubat ruam dengan herbal blend yang mampu menghilangkan pedih dan ruam bayi.
  6. Losyen harian. Herbal blend boleh digunakan sebagai losyen harian kerana sifatnya yang tidak berminyak dan selamat. Boleh juga dijadikan sebagai losyen tangan yang dapat melembutkan tangan anda.
  7. Merawat tumit kaki. Tumit kaki pecah memang tidak selesa. Kadang kadang yang pakai stokin rasa tidak selesa bila tumit kaki merekah. Herbal blend bertindak melicinkan tumit kaki yang merekah dan kembali selesa berjalan.
  8. Merawat bibir kering. Bila cuaca panas atau terlalu sejuk, bibir senang untuk kering. Herbal Blend selamat untuk disapukan ke bibir dan merawat bibir merekah.







Jika anda berminat untuk mendapatkan krim Herbal Blend ini, boleh hubungi saya dengan segera 017-9174735

Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA KREATININ PESAKIT BUAH PINGGANG INI TURUN MENDADAK

SPAGHETTI MASAK LEMAK UDANG

CARA KECUTKAN FIBROID TANPA PEMBEDAHAN