JANA PENDAPATAN 3, 4, 5 ANGKA HANYA DARI RUMAH

Melakukan pekerjaan lebih dari dua benda memang dah menjadi trend sekarang ni. Dengan cabaran kos sara hidup yang makin meninggi mendorong sesorang melakukan pekerjaan selain dari kerja hakiki. Perniagaan online juga tidak ketinggalan kerana ia mampu memberi pulangan yang lumayan jika rajin dan konsisten melakukannya.

Shaklee juga tidak ketinggalan menjadi satu pilihan yang dipilih sebagai menambah pendapatan sampingan. Jika rajin berusaha, segala apa yang dibuat pasti akan membuahkan hasil. Bisnes Shaklee juga dapat membantu sesorang menjana pendapatan sampingan hanya dari rumah. Keuntungan runcit yang diperolehi hasil dari jualan Shaklee mampu memberi duit tambahan kepada SID. Selain itu, dengan mengumpul point hasil dari jualan boleh ditebus untuk mendapatkan cash bonus. Cash bonus akan dikreditkan ke akaun bank kita pada pertengahan bulan hadapan. Dikala orang kebiasaan mungkin sudah habis gaji dipertengahan bulan, para SID dapat menikmati bonus tunai jika point yang dikumpul berjaya melepasi tahap yang membolehkan SID mendapat cash bonus.

Antara kelebihan berbisnes Shaklee ialah kita tidak perlu mengeluarkan modal yang besar hingga berjuta juta untuk iklan di billboard. Hanya perlu sharing di social media masing masing seperti di facebokk, Instagram ataupun dengan cara berblogging. Selain itu, Shaklee merupakan direct selling yang tidak memerlukan SID untuk mengetuk pintu setiap rumah bagi melariskan jualan. Semuanya boleh dibuat dari rumah secara online dan berdisiplin. Tidak perlu menyewa kedai dan membayar kos elektrik untuk mempamerkan stok. Kos juga agak minimum. Kalau ada pun hanyalah bayaran internet atau bayaran blog jika menggunakan Wordpress. Ada juga blog yang free iaitu blogspot. Pemilihan team yang bakal dijoin juga akan menjadi salah satu daripada kelebihan berbisnes Shaklee juga. Jika memilih team saya, in Shaa Allah saya dan team akan membantu sehingga berjaya dan berusaha untuk sama sama naik kepringkat seterusnya. Terlalu banyak bantuan marketing daripada team akan diberikan. Tinggal part yang nak copy, edit and paste sahaja dimana mana social media anda. Group Telegram yang mengumpulkan keseluruhan poster produk Shaklee sangat membantu dalam marketing anda. Senang bukan? Tapi disiplin memang sangat diperlukan.

Di Shaklee, semua orang berpotensi untuk mendapatkan bonus. Jika belum mendapat bonus, tanamkan cita cita atau target untuk mendapat bonus bulan seterusnya. Pada yang pernah mendapat bonus, tentu sahaja macam macam yang dapat dilakukan dengan bonus tersebut. Tonjiolkan diri dan bakat anda itu sangat penting untuk terus maju kehadapan dan naik rank.

So tunggu apa lagi? Anda boleh menghubungi saya untuk mendaftar menjadi ahli dan terus menjana pendapatan 3, 4, 5 angka hanya dari rumah.

017-9174735


Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA KREATININ PESAKIT BUAH PINGGANG INI TURUN MENDADAK

SPAGHETTI MASAK LEMAK UDANG

CARA KECUTKAN FIBROID TANPA PEMBEDAHAN