VITAMIN ANAK-ANAK ANDA

Anak-anak sekarang sangat senang nak dapat penyakit. Kadang-kadang disebabkan pemakanan. Kadang-kadang disebabkan cuaca yang tak menentu. 

Bagi anak-anak yang imun rendah, memang sangat senang la dijangkiti penyakit. Sebagai ibu bapa, memang kena cari alternatif nak melindungi anak-anak dari penyakit berterusan. 

Makanan tambahan atau vitamin memang sangat penting untuk membantu tumbesaran anak-anak. Walaupun anak-anak kita dah cukup keperluan, perlu diingatkan bahawa makanan seperti sayur-sayuran serta buah-buahan banyak terdedah kepada pencemaran bahan kimia. 

Bagi anak-anak yang susah makan, atau jenis yang memilih makan, sangat la memerlukan makanan tambahan untuk membantu tumbesaran mereka. 

Di Shaklee, bukan sahaja vitamin untuk orang dewasa, tetapi untuk kanak-kanak juga ade dijual. Vita-Lea for Children sangat bagus untuk dijadikan sumber makanan tambahan anak-anak anda. 

Vita-Lea for Childrens

1. Lengkap dengan Vitamin B untuk fungsi tubuh yang betul
2. Membekalkan kalsium untuk tulang, otak dan gigi
3. Menyediakan cukup nilai harian Vitamin D
4. Mengandungi 100% nilai harian Vitamin C yang diperlukan
5. Multivitamin yang kaya dengan antioksidan untuk kulit yang cantik
6. Meningkatkan daya tahan melawan penyakit
7. Mempunyai rasa sedap yang digemari kanak-kanak
8. Membantu dalam tumbesaran kanak-kanak
Kalau anda, ibu bapa yang mempunyai anak-anak kecil, dan mencari makanan tambahan yang sesuai untuk mereka, Vita-Lea adalah pilihan yang tepat kerana ianya selamat dan tidak memudaratkan. Dengan rasa yang sedap, ia pasti digemari anak-anak anda.

Berminat untuk dapatkan makanan tambahan untuk anak-anak anda, boleh hubungi nombor di bawah. 




Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA KREATININ PESAKIT BUAH PINGGANG INI TURUN MENDADAK

SPAGHETTI MASAK LEMAK UDANG

CARA KECUTKAN FIBROID TANPA PEMBEDAHAN