CARA ATASI KESAN SAMPINGAN AKIBAT KEMOTERAPI SUPAYA TIDAK PERLU LALUI SESI YANG LAMA

Seseorang pesakit yang di diagnos dengan penyakit kanser seharusnya menjalani rawatan kemoterapi. Ini adalah bertujuan untuk membunuh semua sek kanser yang telah merebak. Tetapi, pada masa yang sama, kemoterapi turut menjejaskan sel sel sihat dalam badan. Kesian daripada kehilangan sel sel sihat, pe sakit kanser yang menjalani kemoterapi akan menjadi lemah dan tidak berdaya.

Kesan lain yang dapat dilihat akibat rawatan kemoterapi adalah rambut dan bulu roma akan mula gugur. Ini akan membuatkan pe sakit kanser rasa hilang keyakinan diri. Selain itu, pesakit kanser akan mengalami hilang selera makan akibat kesukaran ingin menelan makanan. Jika terlalu teruk, pesakit kanser akan muntah muntah dan menjadi lemah.

Pesakit kanser inginkan kesembuhan kerana tidak tahan dengan kemoterapi. Kadang kadang kita dengar bahawa seorang pesakit kanser yang tidak dapat bertahan dengan kemoterapi sehingga menyebabkan kematian. Mereka ingin segera sembuh untuk mengakhiri penderitaan kemoterapi. Ade beberapa cara untuk menyingkatkan kemoterapi dan sekaligus mencegah sel kanser dari mengganas. Antaranya dengan ikhtiar secara semulajadi iaitu dengan mengambil makanan tambahan seperti vivix.

Vivix mengandungi polifenol untuk membantu pesakit yang melalui kemoterapi lebih bertenaga. Vivix merawat semula sel sihat di samping membantu merencatkan pertumbuhan sel kanser.

Pesakit kanser jugak seharusnya menjaga pemakanan mereka. Elakkan memakan daging merah dan lebihkan sayur dalam setiap hidangan. Detoks parasit jugak boleh menjadi satu cara untuk menjaga pemakanan bagi pesakit kanser.




Dapatkan vivix sekarang bagi mengatasi kesan sampingan akibat kemoterapi sekaligus mengurangkan sesi kemoterapi.
017-9174735

Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA KREATININ PESAKIT BUAH PINGGANG INI TURUN MENDADAK

SPAGHETTI MASAK LEMAK UDANG

CARA KECUTKAN FIBROID TANPA PEMBEDAHAN