CARA JADI AHLI SHAKLEE

Bagi yang tidak mengetahui macam mana nak join business Shaklee ni, or secara ringkasnya jadi ahli Shaklee, saya akan menerangkan serba sedikit cara nak jadi ahli Shaklee. Kebiasaannya, orang yang join jadi ahli untuk certain business ni mesti la sebab nak dapat benefit kan. Kelebihan jadi ahli Shaklee ni, even makan sendiri ialah, kita dapat KUMPUL POINT. Point ni akan bertambah kalau kita ajak sekali semua ahli keluarga dan kawan kawan beli Shaklee under ID kita.

Setiap bulan kita akan dapat CASH BONUS jika point yang terkumpul bagi bulan tersebut melepasi criteria untuk di reward kan cash bonus. Boleh rujuk table bonus dibawah untuk lebih detail.


Setiap produk akan ade UV dan PUV. Sekiranya UV seseorang ahli mencapai 150, beliau layak mendapat CASH BONUS pada bulan hadapan.

Bila dah jadi ahli Shaklee, secara automatik upline akan invite or add masuk ke dalam support group yang active dan responsive. Telegram juga merupakan medium yang digunakan untuk perbincangan atau 'class' online. Kebanyakan pengguna Shaklee yang ada dalam group whatsapp dan telegram merupakan pengguna yang berpengalaman yang sudah mengamalkan Shaklee sejak dari 2010. Ada diantara mereka bekerja sebagai doktor, ahli farmasi dan jururawat yang berpengalaman dengan certain penyakit, boleh menerangkan kepada ahli yang join jika ade keraguan.

Setiap bulan akan diaturkan class berkala tentang penyakit dan produk berkaitan di telegram. Setiap ahli yang berdaftar akan di invite masuk oleh upline masing masing. Selain itu, free consultation tentang cara makan vitamin, vitamin yang berkaitan dengan penyakit akan diberikan oleh SID lain.

Ada 2 cara bagi sesiapa yang nak daftar jadi ahli Shaklee.

1) Daftar sahaja dengan membeli kit ahli serendah RM80 untuk Semenanjung atau RM91 untuk Sabah&Sarawak.
2) Dengan setiap pembelian bernilai 200UV, anda layak menjadi ahli Shaklee atau Shaklee Independent Distributor. Setiap pembelian twinpack Vivix akan membolehkan anda layak mendapat free membership serta cash back RM30++.

Bila anda sudah berdaftar menjadi Shaklee Independant Distributor, anda layak membeli product Shaklee dengan harga ahli yang jauh lebih murah dari harga retail seterusnya dapat mengumpul point setiap bulan bagi mendapat reward pada bulan hadapannya.

Seronok bukan? Sebenarnya banyak benefit yang boleh diperolehi jika anda menjadi ahli Shaklee. Berminat? Boleh hubungi saya untuk daftar ahli dan nikmati benefit seorang SID dengan segera.

Zahirah 017-9174735


Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA KREATININ PESAKIT BUAH PINGGANG INI TURUN MENDADAK

SPAGHETTI MASAK LEMAK UDANG

CARA KECUTKAN FIBROID TANPA PEMBEDAHAN