CARA UNTUK MENGAWAL BACAAN GULA BAGI PESAKIT KENCING MANIS

Sekarang ni, pelbagai penyakit mudah diperoleh oleh rakyat Malaysia kesan daripada gaya hidup yang tak berapa nak sihat. Antara yang paling popular adalah KENCING MANIS. Penyakit kencing manis ni senang nak dapat kalau kita tak control makan. Akibat daripada pengambilan makanan yang tak seimbang, asyik nak makan benda manis, kurang pengambilan plain water, kurang bersenam, obesiti, stress atau sejarah keluarga yang memang ada keturunan menghidap kencing manis, boleh mendorong kepada penyakit kencing manis.

Kencing manis kalau tak dirawat akan menjadi semakin teruk. Kalau sampai tahap luka susah nak sembuh dan kaki terpaksa dipotong, memang agak menyedihkan la. Sebelum terlambat, elok la kita mengambil tindakan yang sewajarnya. Kencing manis boleh memberi kesan buruk kepada buah pinggang, mata serta jantung. Kesemuanya adalah organ penting badan manusia. Kencing manis juga amat sinonim dengan mati pucuk.





Di Shaklee, VIVIX adalah tonik ajaib untuk membantu mengawal bacaan gula bagi pesakit kencing manis. Vivix adalah minuman yang mempunyai kandungan antioksidan dan resveratrol yang tinggi. 

Bagaimana Vivix bertindak?

  • Vivix membantu memperbaiki keseimbangan glukosa dalam darah
  • Vivix membantu mengurangkan kerintangan pada insulin
  • Vivix melindungi pankreas dan mengurangkan keradangan pada pankreas supaya penghasilan insulin kembali normal
  • Vivix membantu memperbaiki rembesan insulin
  • Vivix membantu menambah baik keseimbangan metabolisme tubuh






Bagi mendapatkan VIVIX untuk kesihatan anda, boleh la hubungi di talian 017-9174735




Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA KREATININ PESAKIT BUAH PINGGANG INI TURUN MENDADAK

SPAGHETTI MASAK LEMAK UDANG

CARA KECUTKAN FIBROID TANPA PEMBEDAHAN