KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE BERBANDING JENAMA LAIN

Sekarang ni sudah terlalu banyak Vitamin C berada dipasaran. Setiap Vitamin C mempunyai kelebihan dan manfaat tersendiri. Setiap Vitamin C jugak memang dah punya pengikut tersendiri. 

Kebiasaannya, individu yang mengambil Vitamin C ni akan setia dengan brand yang mereka consume. Adakalanya juga, mereka yang mengambil Vitamin C akan bertukar jenama kerana sifat ingin tahu dan merasa pelbagai Vitamin C.

Shaklee juga ade Vitamin C. Kelebihan Vitamin C Shaklee berbanding Vitamin C jenama lain adalah;

Membentuk Kolagen

➡Merangsang Pembentukkan Kolagen.Kolagen adalah sebatian asas untuk otot, tisu, gusi, rangka dan juga tulang rawan.Ia mampu menghalang otot menjadi lembik.

Memperbaiki Simptom Pendarahan

➡Kekurangan Vitamin C adalah antara penyebab gusi berdarah, kulit mudah lebam, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering dan juga kasar.

Peningkatan Sistem Imum

➡Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan juga kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom selsema.

Memerangi Kanser

➡Ia adalah Anti-Oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-Cells untuk melawan sel2 kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel2 kita.

Mencantikkan Kulit

➡Pengambilan Vitamin C setiap hari secara konsisten untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. 

Mengekalkan Kolestrol Sihat.

➡Ia membantu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.

Konsep Sustained Release yang ada dalam Vitamin C Shaklee membuatkan ia sangat istimewa iaitu pelepasan setiap 100mg per-jam

Dah tahu kan kelebihan Vitamin C Shaklee ni???

Kalau yang berminat untuk consume Vitamin C Shaklee, boleh dapatkanya sekarang. 



Hubungi 017-9174735 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee. 



Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA KREATININ PESAKIT BUAH PINGGANG INI TURUN MENDADAK

SPAGHETTI MASAK LEMAK UDANG

CARA KECUTKAN FIBROID TANPA PEMBEDAHAN